Касовий сервер

Система централізованого керування касами та обробки касових документів
Наявність окремого касового сервера вирішує одразу багато завдань:
  • Швидка організація торгової мережі простим додаванням нових кас навіть без виїзду фахівців.
  • Взаємодія з будь якою обліковою системою через набір стандартних API.
  • Зберігання касових документів впродовж двох місяців.
  • Журналізація обміну даними.
  • Централізоване керування правами касирів.
  • Моніторинг роботи кас в реальному часі.
  • Оперативна звітність.

Облікових систем багато і всі вони різні.
Маємо завдання забезпечити максимально просту взаємодію між обліковою системою користувача та комп’ютером касира.
Це означає, що треба мати певний сервер, з яким робочі місця касирів Shopdesk працюють прямо з коробки.
Тоді залишиться «подружити» облікову систему із цим касовим сервером. І ми робимо це за допомогою API на базі широко відомого протоколу Rest.
Для користувачів Trade Control Utility все працює вже зараз, для користувачів інших облікових систем маємо детальну документацію за стандартом Swagger.
Моніторинг у реальному часі.
Підсумки за добу Ви одразу можете бачити, які торгові точки зараз працюють, який виторг надають, який мають середній чек, та середню тривалість оформлення чека.

Касові документи.
Касові документи Всі документи з кас надходять до сервера і зберігаються певний термін (зазвичай 2 місяці). Документи можуть бути завантажені до облікової системи у будь який час, кількість завантажень не обмежена.
Будь який документ легко знайти, якщо встановити період, торгову точку та (або) скористатись рядком фільтру.