Trade Control Center

CRM система для підвищення лояльності покупців.
Trade Control Center (TCC) вирішує наступні завдання:
  • Підтримка лояльності покупців на постійно високому рівні
  • Консолідація даних незалежних компаній, що входять до єдиної системи франшизи із розвиненою аналітикою
Лояльність покупців підтримується двома головними засобами:
  • Нарахування балів покупцю за кожну купівлю з наступним перерахунком балів у бонуси. Бонуси використовуються покупцем як повноцінний платіжний засіб.
  • Проведення маркетингових акцій, під час яких покупець отримує додаткову винагороду у вигляді бонусів, подарунків, або знижок за виконання певних умов (сума купівлі, кількість товару, та інше)
Бали -> Бонуси

За кожну покупку покупцеві нараховуються бали. Кількість балів дорівнює сумі покупки. Раз на місяць бали перераховуються на бонуси. Наприклад, якщо покупець за місяць накопичив до 200 балів, бонуси будуть розраховані виходячи з вартості 100 балів - 1 бонус, від 200 до 400 балів - 100 балів - 2 бонуси, більше 400 балів - 3 бонуси. Кількість градацій, а також вартість перерахунку балів в бонуси можуть бути налаштовані дуже гнучко. Бонуси накопичуються на персональному рахунку покупця. Термін дії бонусів визначається налаштуваннями.

Маркетингові інструменти

Головним принципом всіх маркетингових інструментів є принцип взаємовигідного обміну. Виконайте наші умови і отримаєте винагороду. Наприклад, купіть протягом місяця товар на 1000 грн. і навзаєм отримаєте 500 балів. Або купіть 5 пачок макаронів і отримаєте кетчуп в якості подарунку. Або купіть товар в передноворічний день і отримаєте в подарунок ялинкову іграшку. TCC надає найширший спектр маркетингових інструментів, які зберігаються в окремому довіднику. Один і той же маркетинговий інструмент може багаторазово використовуватися в різних маркетингових акціях. У той же час одна маркетингова акція може використовувати кілька різних маркетингових інструментів. Маркетингові інструменти бувають двох типів - чекові та періодичні. Чекові маркетингові інструменти спрацьовують під час продажу на касі, і відносяться до параметрів самого чека. Наприклад, сума покупок або час покупки, або покупка певної кількості товару за один раз. Періодичні маркетингові інструменти спрацьовують при виконанні певних умов протягом періоду часу. Наприклад, 10 покупок в місяць, або сума покупок на 1000 грн. за два тижні.

Маркетингові акції

Маркетингові акції вказують нам, протягом якого часу та на яких торгових точках використовуються певні маркетингові інструменти. Щоб запустити маркетингову акцію, потрібно вказати період дії акції (дату початку й дату кінця), місце проведення акції, додати в акцію маркетингові інструменти з довідника та запустити акцію на виконання.

Місце дії

Розглянемо приклад. Є певна мережа торгових точок, в якій реалізуються різні товари. Дана мережа може належати одній компанії, а може складатися з різних компаній, які виступають під єдиною франшизою. В яку б торгову точку всієї мережі не прийшов клієнт, його карта всюди буде ідентифікована, і за покупки будуть нараховані бали. Бонуси, отримані з цих балів, в подальшому можуть використовуватися для оплати на будь-який з торгових точок мережі. Маркетингові акції можуть діяти як на всіх точках, так і на обраній підмножині. Наприклад, на точках одного франчайзі, або на точках одного регіону, або на довільно заданих точках.