Синхронізація облікової системи TCU5 з prom.ua

Ми приділяємо величезну увагу різним зручностям та додатковим інструментам, які часто опиняються вкрай важливими перевагами TCU5. В даному випадку мова йде про обмін даними між TCU5 та торговою платформою prom.ua. Вивчаючи це питання, ми були трохи приголомшені тим, що до сих пір жодна облікова система не має простого і прозорого механізму обміну даними.
Який це обмін.
Перш за все, на сайт prom.ua треба вивантажити перелік товарів із цінами та зображеннями, а назад, з prom.ua отримати замовлення від покупців. Механізм синхронізації повинен спрацьовувати циклічно, наприклад раз на хвилину, і робити потрібний обмін «в фоні», не займаючи уваги користувача і не відволікаючи від основної роботи.

Як це налаштовується.
По перше, потрібно мати власний сайт на prom.ua. Зробити це досить легко, достатньо зареєструватись та натиснути кнопку створення магазину на цій сторінці https://prom.ua/join-now?source_id=txt.register&locale=ua
Далі вам потрібно написати листа на технічну підтримку з проханням отримати токен, це такий рядок символів, букви-цифри, ключ, яким TCU5 буде авторизуватись на prom.ua. Для цього напишіть листа на api@prom.ua та надайте назву або Id вашої компанії. Детально про це написано тут http://support.prom.ua/docs/
Після того, як ви отримали токен, можна починати налаштовувати обмін.
Для цього в TCU5 нам потрібно мати підрозділ з товарами, які будуть продаватись через наш інтернет-магазин.

Підрозділи.

В мене буде 02 ТОВ "Дрім-Фудс". Відкриємо його картку.

Картка підрозділу.

В розділі «Показати» тиснемо на «Інтернет-магазини». З’явиться контекстна вкладка «Інтернет-магазини» жовтого кольору. Натиснемо на неї.

Картка підрозділу. Інтернет-магазини.

Після чого додаємо сайт Prom.Ua, натиснувши на відповідну команду контекстної вкладки.

Картка інтернет-магазину prom.ua

Заповнимо необхідні поля. Введемо назву інтернет-магазину, веб-адреса завжди https://my.prom.ua (обов’язково https на початку), валюта, зазвичай, гривня, період синхронізації можна покласти 30 або 60 секунд, думаю, цього буде достатньо. Фактично, це та затримка, з якою у вас будуть з’являтись замовлення від покупців, а в інтернет-магазині нові товари, додані з облікової системи. Оскільки замовлення на сайті будуть робити різні покупці, вони будуть додаватись до вашого довідника контрагентів автоматично. Бажано створити окрему групу, якось її назвати, і обрати на цій формі. Якщо потрібно створити нову групу, натисніть на кнопці «…» справа від цього поля. Всі документи в TCU5 проходять за тією чи іншою статтею руху. Статті призначені для подальшого аналізу даних та звітності. Так само обираємо статтю для нових клієнтських замовлень. Час останньої синхронізації змінюється автоматично, але, якщо вам потрібно перезавантажити певні замовлення від prom.ua, ви можете відмотати час назад, наприклад, на 10 хвилин. Далі вводимо prom.ua токен, який отримали в листі від технічної підтримки api@prom.ua, коментар можете залишити за бажанням. Натиснемо кнопку OK, а потім в картці підрозділу компанії натиснемо «Зберегти й закрити». Якщо Web-адреса та токен введені правильно, все повинно почати працювати одразу і ви побачите товари на сайті, якщо в цьому підрозділі є товарні залишки. Залишки можна прийняти або прибутковою накладною, або накладною на передачу. Треба також зауважити, що часто для інтернет-магазину не потрібно створювати окремий підрозділ. Це може бути підрозділ, який відповідає звичайному магазину, який активно торгує. Просто його залишки паралельно будуть присутні і в інтернет-магазині prom.ua Якщо ви змінюєте назву товару в довіднику, назва товару автоматично зміниться на сайті. Якщо ви додаєте зображення в картку товара в TCU5, вона автоматично буде додана до товару на сайті.
Ось картка товару в TCU5.

Картка товару в TCU5

Ось картка товару на сайті.

Картка товару з інтернет-магазину prom.ua

Покупці йдуть на ваш сайт, та роблять замовлення. Ви можете спостерігати, як в переліку документів TCU5 ці замовлення автоматично з'являються.

Перелік замовлень з інтернет-магазину prom.ua

На підставі замовлень ви можете створювати видаткові накладні, та відправляти товар покупцям. Не треба вивантажувати файл довідника до Excel, не треба завантажувати цей файл на сайт, ми все зробимо для вас тихо й автоматично. Зараз ви можете зосередитись на роботі.

В наступних планах синхронізація з rozetka.com.ua, "Нова пошта", а також з іншими популярними платформами.


Senior Developer
10 березня 2019
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details. Reload 🗙