Карти та штрих-коди
Оскільки введення даних у чек відбувається через єдине поле введення, то необхідно "підказати" системі якого типу цей штрихкод: знижкова карта покупця, карта лояльності, ваговий штрихкод і т.д. Карти та штрих-коди розпізнаються за префіксом. Вагові штрих-коди мають більш складний формат і ці формати також повинні бути описані.
- Формати вагових кодів
- Список допустимих форматів штрих-кодів вагових товарів. Докладніше про формати вагових кодів. Зверніть увагу - тут можна зіставляти префікси вагових штрих-кодів, а саме тих, що надруковані на етикетках з тими, що відповідають цим кодам у базі даних облікової системи. Наприклад, з різних причин, на етикетках може друкуватися префікс "22" (так друкують ваші ваги або ваги виробника), але шукати слід за префіксом "25". У такому разі введіть число "22" у полі "Префікс", а "25" у полі "Префікс для пошуку". Якщо ж префікс вагового штрих-коду у вас у базі даних збігається з тим, що надрукований на етикетці, то слід вводити одне і те ж значення в обидва поля.
- Префікс дисконтної картки клієнта
- Зазвичай починається на "28", але може бути будь-яким. Дисконтна картка прив'язана до клієнта облікової системи та однозначно його ідентифікує.
- Префікс картки лояльності клієнта
- Використовується, якщо активний режим франчайзі сервісу. Карта лояльності однозначно ідентифікує клієнта програми лояльності (відмінна від клієнта облікової системи). Докладніше про систему лояльності та франчайзингу.