Статті та значення за замовчуванням
- Статті руху, доступні для вибору під час продажу
- При створенні чека продажу у видатковій накладній та прибутковому касовому ордері вказується стаття руху. Для цього існує такий параметр, як стандартна стаття. Однак, в деяких випадках необхідно вказати іншу статтю, наприклад, якщо це продаж з доставкою і ви хочете окремо відстежувати такі документи в обліковій системі. У формі оплати касир матиме змогу вибрати статтю зі списку тих статей, які будуть йому доступні, а саме із цього списку.
- Отримувач за замовчуванням
- Це абстрактний роздрібний покупець, на якого відвантажується товар за накладною в обліковій системі. Кожен продаж на такого клієнта має повну оплату, тому взаєморозрахунок за таким покупцем завжди дорівнює 0.
- Точка-одержувач коштів за еквайрингом
- Облік коштів, отриманих при оплаті картками, зручно вести по окремій касі, щоб відокремити ці кошти від готівки. Облік безготівкових розрахунків, частина яких проходить через банківський POS термінал, відбувається за розрахунковим рахунком банку. Ми рекомендуємо використовувати принцип відображення всіх товарно-грошових операцій, проведених у реальному житті, а також в обліковій системі. І, згідно з цим принципом, у ТЦУ потрібно мати окрему торгову точку. Назвіть її, наприклад, "Розрахунковий рахунок у банку" і ведіть по ній облік, що повністю відображає рух коштів за розрахунковим рахунком у банку. І тоді всі оплати, прийняті у клієнтів за картками, зручно перенаправляти на цю точку. Тобто, видаткова накладна за чеком, як завжди, буде створена на точці (або точках), на якій містяться ці товари, а прибутковий касовий ордер буде створений саме на тій точці, яку ви вкажете як точку-одержувач коштів за еквайрингом. dd>
- Стаття для повернення
- Вкажіть тут статтю, яка буде вказана в документі "Повернення від покупця"
- Стаття для замовлень
- Вкажіть статтю, яка буде вказана в документі "Замовлення від клієнта". Цю функцію зручно використовуватиме автоматизації процесу замовлення товарів. Касир повинен набрати в чек товари, яких вже немає на точці або незабаром закінчаться. У ТЦУ це буде документ "Замовлення", який оператор ТЦУ повинен обробити (перевірити, відредагувати за потреби) та створити на його основі накладну на передачу, наприклад, із центрального складу на торгову точку.
- Стаття для інвентаризації
- Вкажіть тут статтю, яка буде вказана в документі "Акт перерахунку залишків". У режимі інвентаризації товари додаються у чек звичайним чином. Допускається повторне запровадження товарів. Після затвердження чека як інвентаризації, він потрапляє до бази ТЦУ як акт перерахунку залишків у відкладеному стані. Його слід відкрити в ТЦУ та на стрічці, в розділі "Редактор" - "Автоматизація" натиснути кнопку "Додати всі реєстрові записи", якщо потрібно додати всі товари по цій торговій точці, які не потрапили в чек в чек в Shopdesk через їх фізичну відсутність . Там же натисніть "Об'єднати повтори", щоб об'єднати кількості для товарів, які були внесені в акт різними рядками, а потім "Очистити записи, що збігаються", щоб видалити з акту товари, кількість яких за результатами перерахунку не змінилася. Після цього можна затверджувати акт перерахунку залишків.