Shopdesk

Shopdesk - фронт-офісна частина облікової системи, або, іншими словами, робоче місце касира (РМК). Спочатку Shopdesk розроблявся як частина торговельного комплексу на основі облікової системи ТЦУ-3. Однак, може бути фронт-офісом і для інших облікових систем, наприклад, побудованих на платформі 1С.

У технічному завданні, за яким розроблявся Shopdesk, висувався ряд вимог до інтерфейсу та зручності користування, серед яких була вимога забезпечити простоту роботи для касирів, як запоруку швидкості та ефективності обслуговування клієнтів. Тут немає специфічних функцій, властивих бэк-офисным частинам облікових систем, натомість є саме ті, які необхідні робочого місця касира. Shopdesk має простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Як правило, навчання касирів роботі з програмою займає не більше 20-30 хвилин.

Завдяки клієнт-серверній архітектурі, Shopdesk працює безпосередньо з базою даних, отримуючи завжди найактуальнішу інформацію про наявність товару та його ціну на поточний момент. Немає необхідності будь-яким чином турбуватися про синхронізацію даних бек-офісної та фронт-офісної частин облікової системи. При зміні будь-яких даних у центральній базі, Shopdesk може працювати з новими значеннями негайно. Наприклад, відразу після затвердження прибуткової накладної, Shopdesk має інформацію щодо нової кількості товарів. Відразу після затвердження переоцінки товарів, Shopdesk "бачить" їх нові ціни. Також негайно набувають чинності коригування даних про клієнтів (наприклад, величина знижки, що надається, дозвіл/відмова в обслуговуванні клієнта) та ін.

Мал.1 Інтерфейс Shopdesk.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details.