Керування підключеннями
- Підключення до основної бази даних (ONLINE mode)
- Режим роботи Shopdesk тільки з основною базою в онлайн. У випадку, якщо зв'язок з онлайн базою буде недоступним, програма завершить свою роботу і зможе продовжити роботу тільки після відновлення зв'язку. Цей режим рекомендується використовувати лише тоді, коли база даних доступна онлайн завжди (база на локальному комп'ютері або локальній мережі). У цьому режимі чеки передаються до онлайн папки або на FTP сервер відразу після затвердження чека.
- Підключення до резервної бази даних (OFFLINE mode)
- Режим роботи Shopdesk тільки з резервною базою в офлайн. Такий режим рекомендується використовувати за відсутності онлайн доступу до бази даних (наприклад, на торгових точках, де немає Інтернету). У цьому випадку вам необхідно забезпечувати актуальність даних у резервній базі самостійно, наприклад, надаючи базу даних на електронних носіях. Також цікавим є режим роботи в офлайні, але не через відсутність зв'язку з базою даних, а з інших причин, наприклад, ви не хочете створювати навантаження на сервер запитами від великої кількості робочих місць з Shopdesk або вас не задовольняє час відгуку (занадто велике, що уповільнює роботу на касі від сервера з базою даних в режимі роботи онлайн. У цьому режимі чеки не передаються до онлайн папки або на FTP сервер відразу після затвердження чека, а зберігаються локально. Вам необхідно забезпечити транспортування чеків торговому серверу самостійно (на електронних носіях). Однак, передбачена опція "Передавати чеки до каталогу чеків або на FTP сервер навіть у режимі OFFLINE", яка дозволяє працювати в офлайні, але чеки передавати на сервер як у режимі онлайн.
- Автоматичний перехід на резервну БД за відсутності підключення до основної БД (Automatic mode)
- Автоматично перемикає Shopdesk на роботу з офлайн базою, якщо з якихось причин немає доступу до сервера бази даних. Після відновлення зв'язку автоматично переходить у режим онлайн (під час створення нового чека). У цьому режимі чеки передаються в онлайн папку або на FTP сервер відразу після затвердження чека, якщо є зв'язок із сервером або зберігаються локально, якщо немає зв'язку. Після відновлення зв'язку чеки, що накопичилися, передаються на сервер загальним пакетом при затвердженні чергового чека або примусово, за командою меню в основному вікні програми "Чек - Передати створені в offline чеки на сервер".
- Створити БД для резервного підключення
- Якщо є онлайн підключення до бази даних, запускається програма, яка створює резервну копію для роботи в офлайні.
- Планувальник завдань
- Запуск оновлення резервної копії бази даних за розкладом. Планувальник завдань
- Створити резервну базу даних з архіву БД ТЦУ (файли *.tcubk)
- Використовується для режиму роботи в офлайні, коли на торговій точці немає зв'язку з базою через інтернет. У цьому випадку оновлені дані з центрального офісу можуть передаватися на торгову точку у вигляді файлів, на електронних носіях чи іншим способом. Цей спосіб придатний лише в тому випадку, якщо базова база має формат MS Access.
- Стиснути/відновити резервну базу даних
- Виправлення помилок у резервній базі даних. Однак, ця функція виконується автоматично під час старту Shopdesk.