CRM система, що реалізує програму лояльності покупців
Лояльність покупців дозволяє збільшити обсяги продажів, як за рахунок більшої кількості чеків (відвідує більше людей), так і за рахунок збільшення середнього чека покупця. Ця мета досягається комплексом заходів.
Бонуси та кешбек
За кожен чек покупцю нараховуються бонуси на його особовий рахунок. Це певний відсоток від суми чека, на різні товари цей відсоток може бути різним. Бонуси покупець може використати вже під час оплати наступного чека, навіть в цей же день. Ми збільшуємо імовірність повернення покупця наступного разу, і відповідно, збільшуємо кількість чеків.
Маркетингові акції
Впродовж певного періоду часу для певного сегмента покупців ми можемо застосувати маркетингову акцію. Таких акцій може бути одразу багато. За виконання певних умов (сума чеків за період, чи сума конкретного чека, чи купівля певного товару, та інше) покупець може отримати певну винагороду. Наприклад, додаткові бонуси, чи знижку на певний товар, чи окремий подарунок, наприклад, кетчуп чи пепсі-колу. Варіантів подарунків теж багато. Таким чином, можна вибудувати складну та різноманітну програму лояльності, де покупцю буде цікаво відвідувати саме ваші заклади. Виконання певних умов заохочує покупця купувати більше. Таким чином ми збільшуємо вартість середнього чека.
Розсилка повідомлень
Маркетингові акції можуть діяти не лише під час здійснення купівлі товару. Вони можуть аналізувати періоди часу, надсилати повідомлення покупцям із запрошенням відвідати заклад та отримати певну винагороду в бонусах, або відсоткову знижку. Також TCC здійснює авторизацію покупця на касах за допомогою СМС. Використовується сервіс GMSU.
Історія покупця
По кожному учаснику програми лояльності зберігається повна історія покупок, нарахувань бонусів та їхніх витрат. Відкритий API дозволяє включити в мобільний додаток, або на сайт вашої компанії цю інформацію. Таким чином клієнт завжди буде бачити всю історію покупок не лише в одній компанії, а по всій франшизі.
Big Data
Trade Control Center працює з мільйонами покупців та сотнями мільйонів чеків. Така величезна кількість даних дозволяє аналітикам виявляти важливі ключові закономірності в поведінці покупців, в коливаннях попиту в залежності від періоду часу та місцевості.
Бонуси
Бонуси - це винагорода покупцю у вигляді кешбеку, який накопичується на особовому рахунку, і може бути використаний під час оплати. Важливою перевагою бонусів над прямою знижкою є ефект повернення покупця. Як і пряма знижка, бонуси дозволяють покупцю економити кошти, але, на відміну від прямої знижки, покупець зацікавлений наступного разу купити товар в закладах саме вашої компанії.
Бонуси нараховуються за кожну покупку. Кількість бонусів визначається сумою чека та коефіцієнтом для кожної групи товарів. Наприклад, для товарів продуктової групи коефіцієнт нарахування може дорівнювати 2%, а на алкоголь та цигарки - 0% (не паліть і не вживайте!).
Маркетингові акції можуть нарахувати додаткові бонуси, коли за виконання певних умов призначена бонусна винагорода. Термін дії бонусів визначається налаштуваннями.
Маркетингові акції
Маркетингова акція - це комплекс заходів для збільшення прибутку компанії за рахунок зростання обсягів продажів. Постає задача збільшити кількість продажів та вартість середнього чека. Маркетингова акція може обмежуватись певним періодом часу, переліком торгових точок та певними групами і сегментами покупців. Задача маркетингової акції - надати покупцю певну винагороду (бонуси, знижку чи подарунковий товар) за виконання певних умов. За відстеження виконань умов та надання подарунків в акції відповідають маркетинові інструменти.
Маркетингові інструменти
Маркетинговий інструмент - це механізм, який за виконання певних умов надає покупцю певну винагороду. Наприклад, купіть протягом місяця товар на 1000 грн. і навзаєм отримаєте 50 бонусів. Або купіть 2 пакунки спагеті і отримаєте кетчуп. Або купіть товар в передноворічний день і отримаєте в подарунок ялинкову іграшку. TCC надає найширший спектр як умов для маркетингових інструментів, так і типів винагороди. Одна маркетингова акція може використовувати одразу декілька різних маркетингових інструментів.
Маркетингові інструменти можуть аналізувати не лише конкретний чек в момент продажу, але і цілі періоди. Наприклад, 10 покупок в місяць, або сума покупок на 1000 грн. за два тижні.
Франшиза
Розглянемо приклад. Є певна мережа торгових точок, в якій реалізуються різні товари. Дана мережа може належати одній компанії, а може складатися з різних компаній, які виступають під єдиною франшизою. В яку б торгову точку всієї мережі не прийшов клієнт, його карта всюди буде ідентифікована, і за покупки будуть нараховані бали. Бонуси, отримані з цих балів, в подальшому можуть використовуватися для оплати на будь-який з торгових точок мережі. Маркетингові акції можуть діяти як на всіх точках, так і на обраній підмножині. Наприклад, на точках одного франчайзі, або на точках одного регіону, або на довільно заданих точках.