Перелік основних продуктів

Trade Control Utility

Програма обліку товарів для складу, торгівлі та виробництва

Облік для магазинів, складів, торгових точок, кас та банківських рахунків. Взаєморозрахунки з клієнтами. Виробництво. Асортиментна матриця. Розподілення прав користувачів. Журнал дій операторів та історія змін даних.

Межі застосування

від індивідуального підприємця до мережі супермаркетів; від продуктів харчування до побутової техніки; оптова та роздрібна торгівля; дистрибуція; логістика та виробництво.

Робота в мережі з єдиною базою даних

із необмеженої кількості робочих місць із будь якої точки світу.

Взаємодія з інтернет-магазинами

для обміну довідниками та документами (замовленнями та сплатами).

60-денний тестовий період!

Завантажте програму та випробуйте абсолютно безкоштовно. Скористайтесь учбовими курсами та довідковою системою. Служба технічної підтримки завжди готова надати кваліфіковану допомогу.

Складські запаси у Trade Control Utility
Звіт з продажу у Trade Control Utility
Документи у Trade Control Utility
Прибуткова накладна у Trade Control Utility

ShopDesk

Програма для каси в магазинах з різною формою обслуговування

Інтегрується з будь-якою обліковою системою через API касового сервера. Повна підтримка всього торгового обладнання.

Ідентифікує штучний та ваговий товар за штрих-кодом (ШК) різних стандартів: від виробника, за власним ШК, або за ШК, роздрукованим вагами з чекодруком. Веде облік коштів по фіскальним та нефіскальним касам різних торгових точок (ПП і юр. осіб) одночасно (внесення, винесення засобів, виручка).

Обмін даними з касовим сервером відбувається "в фоні", тому робота каси не залежить від якості зв'язку.

Працює як з програмними, так і з апаратними РРО, розпізнає дисконтні карти покупців, надає X- та Z-звіти. Дозволяє гнучко налаштувати права касира, веде повну журналізацію дій.

Має низькі вимоги до обладнання, працює з усіма типами сканерів, підтримує широкий спектр моделей чекових принтерів. Час для навчання касира зведений до мінімуму.

Shopdesk Заповнений чек
Shopdesk Форма вводу дисконтної картки
Shopdesk Інформація по знижці для клієнта
Shopdesk Звіт по проданих товарах за зміну

CookDesk

Застосунок для робочого місця кухаря в кафе, ресторанах, закладах швидкого харчування

Дозволяє кухарю керувати процесом виготовлення страв. Використовується Kanban-меню. До першого розділу надходять нові замовлення. Кухар бере замовлення в роботу та змінює його статус на відповідний. Коли замовлення готове, кухар позначає його як готове до видачі. В свою чергу, відвідувачі бачать зміну статусу замовлення на екрані телевізора в залі в реальному часі.

Обладнання для додатку кухаря

Будь який Android-планшет, чи iPad. Також можна використовувати Windows планшет, чи звичайний комп'ютер. Тут без якихось обмежень.

Монітор для залу відвідувачів

Можна використовувати будь який телевізор із вбудованим Android, чи з простою Android-приставкою. Номери замовлень надходять та змінюють статус в реальному часі. Відвідувач може відстежувати, як рухається його замовлення. В нижній частині монітору розміщується логотип та реклама.

Встановлення

Щоб встановити додаток, просто перейдіть за посиланням або відскануйте QR-код планшетом кухаря.

Запуск в роботу

Cookdesk є окремим незалежним хмарним сервісом, який може працювати як окремо, так і у взаємодії з іншими сервісами Base2Base. Не треба нічого додатково налаштовувати, якщо ви вже працюєте з Trade Control Utility, або з Shop Server. Якщо потрібно інтегрувати Cookdesk з іншими системами, скористуйтесь API.

Меню кухаря CookDesk
Монітор замовлень для залу відвідувачів

DataTerminal

Термінал збору даних за штрих-кодами товарів

Дозволяє вести переоблік, прихід товару, відправку замовлень постачальнику, відвантаження товару.

Обладнання

Будь який сучасний Android-смартфон або iPhone. Сканує штрих-коди за допомогою камери. Можна підключити апаратний сканер штрих-кодів, або через Bluetooth, або через кабель. Також, звичайно, можна використовувати спеціалізовані термінали збору даних із вбудованим сканером штрих-кодів.

Онлайн-підключення

Термінал працює одразу "в хмарі". Це гарантує надійність збереження даних. Якщо зв'язок урветься, він автоматично відновлюється для продовження роботи.

Взаємодія з обліковими системами

Термінал збору даних можна задіяти з будь якою обліковою системою. Для цього потрібно організувати взаємодію з касовим сервером через API.

Встановлення та підключення.

Достатньо просто перейти за посиланням або відсканувати QR-код на смартфоні, де бажаєте використовувати додаток.

QR-код для завантаження Data Terminal

Trade Control Center

CRM система для підвищення лояльності покупців.

Trade Control Center (TCC) вирішує наступні завдання:
  • Підтримка лояльності покупців на постійно високому рівні
  • Консолідація даних незалежних компаній, що входять до єдиної системи франшизи із розвиненою аналітикою
Лояльність покупців підтримується двома головними засобами:
  • Нарахування балів покупцю за кожну купівлю з наступним перерахунком балів у бонуси. Бонуси використовуються покупцем як повноцінний платіжний засіб.
  • Проведення маркетингових акцій, під час яких покупець отримує додаткову винагороду у вигляді бонусів, подарунків, або знижок за виконання певних умов (сума купівлі, кількість товару, та інше)

Shop Server

Касовий сервер. Система централізованого керування касами та обробки касових документів

Наявність окремого касового сервера вирішує одразу багато завдань:
  • Швидка організація торгової мережі простим додаванням нових кас навіть без виїзду фахівців.
  • Взаємодія з будь якою обліковою системою через набір стандартних API.
  • Зберігання касових документів впродовж двох місяців.
  • Журналізація обміну даними.
  • Централізоване керування правами касирів.
  • Моніторинг роботи кас в реальному часі.
  • Оперативна звітність.

Підсумки за добу
Чеки
Товарні залишки
Облікові записи Shopdesk

Scale Server

Центр програмування вагів із друком чеків різних моделей.

Підтримуються Digi SM, Mettler Toledo, Bizerba BCII, CAS CL3000, ВТНЕ-Принт, Rongta RLS1000, Rongta Aurora S1.
Може обслуговувати одночасно багато вагів різних моделей, в різних відділах, та підключених до різних джерел даних.
Оновлення даних по товарах може відбуватись як автоматично за розкладом, так і в ручну, за командою.
Застосунок безкоштовний, вільний до розповсюдження та використання.

Головна форма Trade Control Utility
Картка налаштувань вагів
Перевірка статусу вагів
Налаштування джерел даних

QR Меню

Меню закладу

Відвідувач сканує QR код столика, та отримує меню у власному смартфоні.

Замовлення

Відвідувач замовляє бажані товари, додавши їх до корзини. Можна вказати час, на який потрібно виготовити страви.

Оплата

Замовлення можна сплатити через смартфон, або на касі при отриманні.

QR меню як додаток смартфона

Зазвичай QR меню - це просто сторінка сайту. Дане QR меню за бажанням користувача може бути встановлене у смартфоні як звичайний додаток, достатньо лише підтвердити запит. Після цього користувач може робити замовлення без відвідування закладу.

Програма лояльності

Акції, бонуси та кешбек. QR меню повністю інтегроване з CRM Trade Control Center

Повна інтеграція

Base2Base надає комплексне рішення для всіх бізнес процесів компанії. Облік, виробництво, замовлення, лояльність, продажі. Саме тому немає потреби залучати сторонні рішення інших компаній, витрачати ресурси на інтеграцію, все працює одразу і без зусиль.

Вітрина
Картка товару з додатками та вилученнями
Кошик із можливістю замовлення на певний час та оплатою карткою
Каталог товарів з ієрархічним меню
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙